vineri, 30 decembrie 2016

Bine ati venit pe blogul meu

Fiind vorba de prima postare pe blog cred ca ar fi bine sa spun foarte pe scurt, cateva cuvinte despre mine : ma numesc Liana  si am 30 ani sunt absolventa a Facultatii de Psihologie , sunt fascinata de tot ce este frumos , de natura , animale ,  flori , imi plac mult calatoriile , ador marea.
Sunt o persoana foarte optimista , vesela si cu simtul umorului , sunt obsedata de curatenie ,  nu imi plac persoanele false , prefacute , de aceea am putine prietene adevarate dar care se pot baza pe mine si eu pe ele oricand si la orice ora .
Aici voi posta  pareri personale despre produsele cosmetice pe care le folosesc , vreau sa am un blog in care sa discut  pe diverse teme: moda, divertisment , calatorii , sanatate ,de ce nu chiar si gastronomie , voi organiza concursuri , vreau ca aici sa ne simtim bine si buna dispozitie sa fie la ea acasa .



Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu